dimecres, 3 de juny del 2009

VISCA EL BARÇA, HA FET HISTÒRIA!


Dons bé, avui em dedicaré a parlar una mica del meu equip. Sòc del Barça, i n'estic molt orgullosa, (és per estar-ho)!. La primera raó que donc, es per que és un equip fantàstic, maravellós i inexplicable! No tinc paraules per descriure el que va fer el passat dia 27 de maig del 2009 a Roma! Sí senyor! Vem aconseguir el triplet per primera vegada a la nostra història. La segona raó per la cual escric això és per que té uns jugadors que fan goig. Amb el capità Puyol, en Xavi, en Iniesta, etc... formen un equip de primera i mai millor dit!^^ Dons bé, ho deixo aqui per que la alegria que tinc a sobre em pot. Jejejeje. Comenteu moooooooooooolt!!

1 comentari:

Irene ha dit...

Clar que si tetiiii!!!! Visca el Barça!!! i visca Catalunya!!!! Bueno bonica, no tinc molt a dir-te perque parlem tots els dies... xro t'ho dire una altre vegada x sino a quedat clar que: al diari de animals domestics es parla del Barça.... xk som la puta bomba!!!!CIAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO