dimecres, 3 de juny del 2009

Els meus gatets!


Bé. Tot seguit us vull parlar dels meus gats. Primer de tot no us espanteu, però en tinc vuit. Us explic-ho: Jo tinc una gata, es diu Minie, aquesta va tindre la Baby. Quan van pasar uns mesos la Minie es va quedar embarassada un altre cop, (la Baby ja tenia 7 mesos). Quan va donar a llum la Minie va portar 3 gatets. I per sorpresa la Baby al cap d'una setmana va donar també a llum a uns altres 3 gatets més. Resulta que s'havien posat d'acord per parir, primer una i després l'altre al cap d'una setmana. Però la gran sorpresa es que la Baby els va tenir a la caseta de la Bafy, la qual cosa volia dir que la gossa es sentia com la mare dels gatets i no deixava que la gata els amamantés. Això ens va fer que els portéssim tots junts!. És a dir, mare, filla, néts, cusins, i tiets! Vaya panda de animales!! I amb això us vull anunciar que com que no podem tenir tants gatets, (per que ens portarien a la ruina) fag un comunicat per si algú en vol algún/ns d'ells. Son molt macus i son de color blanc i negre, n'hi ha de tot tipus! Animeu-vos! Ja niré posant fotos! Gràcies!


ATENCIÓ: US POSU UNA FOTO PER QUE VEIGEU MÉS O MENYS COM SON ELS MEUS GATETS DE PETITS PERÒ NO SON ELS MEUS, ELS MEUS SON DE COLOR BLANC I NEGRE. JA EN POSARÉ ALGUNA.