dimecres, 20 de maig del 2009

La meva gossa.



La meva gossa es diu Bafy. Es un coker spanish. Es molt moguda, li agrada molt anar a pasejar, rebolcar-se pels bassals de fang, li agrada jugar amb la gateta petita, i sempre està demanant que li tirem alguna pedra per que ella la vagi a buscar. Es molt carinyosa i li agrada que també ho siguin amb ella. Els dies de pluja la fiquem a dintre de casa i s'estira al terra sobre l'alfombra a dormir. Hi ha vegades que ronca i tot de lo bé que hi està. Té cinc anys i en sembla que en tingui un per que aparenta ser molt jove del que es mou. Fa poc que la tenim i es com si la tinguéssim de tota la seva vida. Jo me l'estim-ho molt i quan li pasi alguna cosa no se que faré, però em farà molta pena...
Ho deixo aqui, quan tingui més informació d'alguna que farà ja us ho comunicaré! Adéeuu!!

ATENCIÓ: AQUESTA NO ÉS LA MEVA GOSSA, PERÒ ES LA MATEIXA RASA I EL MATEIX COLOR, HO HE POSAT PER QUE VEIEGEU MÉS O MENYS COM ÉS. JA US EN POSARÉ ALGUNA QUAN LES TINGUI A L'ORDINADOR. DISCULPEU LES MOLÈSTIES.

2 comentaris:

Irene ha dit...

TETIIIIIIII!!! KE SOM TRICAMPIONS!!!! ESTOY CONTENTISMA Y ORGULLOSA DE NUESTRO EKIPO!!!! VSCA EL BAÇA, LA MERY, LA BAFY Y EL BARÇAAAAA!!!!! CIAO BELLA!!!

ismael ha dit...

heyyyy hola mery que tal? jajaja... jo que pena que seas del barça jaja